Bouwkwaliteit in de praktijk

Bouwkwaliteit in de Praktijk is het vakblad dat Vakmedianet uitbrengt in samenwerking met de Vereniging BWT Nederland. Dit vakblad met heel veel informatie over alles wat met bouwkwaliteit te maken heeft wordt 9 keer per jaar uitgegeven. Alle leden van de vereniging, dus ook de persoonlijke leden van de vereniging krijgen dit nummer in gedrukte vorm op hun werkadres of thuisgestuurd.

Een aantal artikelen die in dit blad worden gepubliceerd plaatsen wij ook digitaal, waaronder het VBWTN verenigingsnieuws.

Benieuwd wat er in de nieuwste, en vorige uitgaven van ons blad staat?, kijk dan hieronder.

​​Overzicht eerder gepubliceerde artikelen

Een greep uit de inhoud BKIP 2 van 2024:

En het verenigingsnieuws met daarin:

• Jennemieke Kleijwegt nieuwe voorzitter
  • Derde Toezichthouders en Handhaversdag

Een greep uit de inhoud BKIP 1 van 2024:

Een greep uit de inhoud BKIP 8 van 2023:

Een greep uit de inhoud BKIP 7 van 2023:

Een greep uit de inhoud BKIP 6 van 2023:

Een greep uit de inhoud BKIP 5 van 2023:

Een greep uit de inhoud BKIP 4 van 2023:

Een greep uit de inhoud BKIP 3 van 2023: