Toetsend constructeur met trainingservaring gezocht voor training en ondersteuning op St Maarten

Voor het wederopbouwproject van VNG International op St Maarten zijn we op zoek naar expertise voor de ondersteuning van werkzaamheden bij het ministerie van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening, Milieu en Infrastructuur. De periode van inzet is in overleg vast te stellen. Iets voor u?

De advisering vindt deels plaats vanuit Nederland en deels op Sint Maarten. Onze voorkeur gaat uit naar expertise uit gemeenten die 'om niet' beschikbaar gesteld kan worden.

Belangrijke algemene competenties

• Culturele en bestuurlijk-politieke sensitiviteit
  • Goede beheersing van het Engels (inclusief vakjargon constructieve veiligheid)
  • Ervaring met coaching en/of training; in staat om kennis en ervaring goed over te brengen
  • Goed kunnen werken in teamverband
  • Ervaring met werken in het Caribisch gebied of vergelijkbare internationale context is een pré

Gezochte expertise

Wij zoeken naar een toetsend constructeur met trainingservaring.

De expert zou de volgende taken hebben:

• Ondersteuning bij het opstellen van adviezen (bouwnormen) aan de overheid van St Maarten rond orkaanbestendig bouwen, in het bijzonder door de toetsing van constructieve berekeningen en tekeningen op basis waarvan de bouwnormen op St Maarten aangescherpt gaan worden om toekomstige orkanen en andere natuurrampen het hoofd te kunnen bieden en adviseren over constructiemogelijkheden, materiaaltoepassing en detaillering (max. 1 dag per week vanuit Nederland)
  • Geven van trainingen aan overheidspersoneel op St Maarten (1 week per half jaar) We zoeken een ervaren constructeur met een brede en technische kennis van bouwconstructies, die affiniteit heeft met het overbrengen van zijn kennis (liefst met trainingservaring).

Interesse, of wil u meer informatie?

Stuur dan uw cv of uw vraag naar Eline Vermeer via mail eline.vermeer@vng.nl

Voor meer informatie, klik hier.