De inschrijving voor het 15de jaarcongres van VBWTN is geopend.‚Äč

Wij nodigen u van harte uit voor het grote jaarcongres van de Vereniging Bouw- en Woningtoezicht Nederland. Zoals ieder jaar een congres dat de BWT-er niet mag missen. Zowel in het plenaire ochtendprogramma, als ook bij de 20 workshops willen wij u op de hoogte brengen van de vele ontwikkelingen op ons vakgebied. Om die reden hopen wij dan ook, weer samen met u en ruim 475 andere deelnemers, sprekers en sponsoren een boeiend congres te mogen organiseren.

De titel van dit 15e jaarcongres van de Vereniging BWT Nederland is "BWT. Op de kaart!" waarin we met u ingaan op een toekomst van het vakgebied met een zichtbare meerwaarde. Het beter op de kaart zetten van deze meerwaarde binnen zowel de Omgevingswet de kwaliteitsborging als ook de energietransitie is voor een effectief bouw- en woningtoezicht essentieel. En tijdens het congres zult u ervaren dat deze ‘kaart’ verschillende bestemmingen kent.

Dit jaar hebben we tijdens ons congres twee kynotesprekers. Voormalig minister van VROM en voorzitter van het klimaatakkoord Ed Nijpels zal ingaan op de uitdaging die ook het Bouw- en Woningtoezicht heeft in de enorme opgave die de energietransitie met zich mee brengt en Michel Huisman die de zaal meeneemt in zijn visie over het (opnieuw) op de kaart zetten van de fysieke leefomgeving.

Tijdens het middagprogramma van het jaarcongres worden in 20 workshops weer diverse onderwerpen besproken waarbij het ook dit jaar voor u weer lastig zal worden er twee te kiezen uit het brede aanbod van interessante workshops. Wij hebben voor u weer een programma proberen samen te stellen dat u niet mag missen. Daarnaast zullen onze sponsoren op de informatiemarkt u weer bijpraten over hoe zij u kunnen helpen beter op de kaar.

Schrijf u dan ook snel in, want de kans bestaat dat wij ook dit jaar, in verband met de grote belangstelling, de mogelijkheid tot inschrijving weer vroegtijdig zullen moeten sluiten.