Bijeenkomst Platform Grote Gemeenten op 8 februari in Almere.

08-02-2018

Bijeenkomst Platform Grote Gemeenten op 8 februari in Almere.

Voorjaarsbijeenkomst 2017

11-05-2017

De voorjaarsbijeenkomst van het Platform BWT Grote Gemeenten vond onder zonnige omstandigheden plaats in Eindhoven op 11 mei jl.

Najaarsbijeenkomst 22 september 2016

22-09-2016

Voor de najaarsbijeenkomst ontvingen de deelnemende gemeenten en omgevingsdiensten begin juni een vooraankondiging. We zijn op donderdag 22 september te gast bij Omgevingsdienst De Vallei in Ede.

2016: Assen (14 april)

14-04-2016

De voorjaarsbijeenkomst van het platform vond plaats op 14 april in Assen. Een impressie van deze dag en de presentaties die werden verzorgd, vooral door actieve leden van het platform – halen en brengen: dat is de afspraak! – zijn elders op deze website te vinden.

Utrecht 4 juni 2015

04-06-2015

Op 4 juni 2015 vond in Utrecht de voorjaarsbijeenkomst plaats van het Platform BWT Grote Gemeenten. Deze werd bijgewoond door ruim 35 mensen uit ongeveer 22 gemeenten en omgevingsdiensten-met-BWT-taken. De twee inleidingen door mevrouw dr. ir. Tetty Havinga, verbonden aan de Radboud Universiteit Nijmegen en ir. Peter Ligthart, zelfstandig adviseur, waren aanleiding tot de nodige vragen en discussie. Vervolgens werd – mede met het oog op de komende veranderingen, zoals de Wet kwaliteitsborging, en gelet op de goede respons op de enquête onder de platformdeelnemers, ingegaan op de vraag welke onderwerpen we als platform oppakken en hoe we dat gaan doen.