Een bijzonder managementsymposium

06-06-2018

Wijnodigen u van harte uit voor het Managementsymposium annex de ALV van de Vereniging Bouw- en Woningtoezicht Nederland. Dit jaar zal het managementsymposium geheel in het teken staan van de energietransitie, circulaire bouw en de toekomst van de bouw die hierop moet worden aangepast, en de rol die het bevoegd gezag, en met name het Bouw- en Woningtoezicht zal moeten gaan innemen om deze doelen te kunnen gaan halen.

Bijeenkomsten Handhavingsinstrumentarium Woningwet. 13 juni Zwolle, 19 juni Weert

13-06-2018

Het ministerie van BZK organiseert in samenwerking met de Vereniging BWT Nederland op 13 juni in Zwolle en op 19 juni in Weert twee bijeenkomsten waarbij de handhavingsmogelijkheden van woninggebonden wet- en regelgeving (Woningwet, Huisvestingswet, Opiumwet etc) zal worden toegelicht en waar ervaringen met het handhavingsinstrumentarium zullen worden gepresenteerd en gedeeld. De bijeenkomsten zijn van 13:30 uur tot 16:30 uur (inloop vanaf 13:00 uur) en zijn gratis toegankelijk.