Toezichthouders en Handhaverscongres VBWTN 15 april Madurodam Den Haag

15-04-2020

Op een werkelijk prachtige locatie waar met een helicopterview kan worden toegezien op de mooiste bouwwerken van Nederland vindt op woensdag 15 april voor de eerste keer een VBWTN congres plaats speciaal voor Toezichthouders en Handhavers. Uiteraard is er ieder jaar in Oktober het grote jaarcongres van de Vereniging BWT Nederland, maar op dit congres worden naar de mening van de meer praktijkgerichte toezichthouders en handhavers te weinig onderwerpen besproken die specifiek voor hun werk, taak en rol zijn toegesneden. Dit heeft er dan ook toe geleid dat samen met Danny Spaans en Vincent Weijermans, beide toezichthouders in Den Haag een eerste Landelijke Toezichthouders en Handhaversdag BWT wordt georganiseerd. Vandaar dat de locatie voor dit eerste Toezichthouders en Handhaverscongres in Den Haag zal plaatsvinden, met ook een ruime inbreng vanuit BWT Den Haag.

Bijeenkomsten Handhavingsinstrumentarium Woningwet. 14 november Nieuwegein en 28 november Breda

14-11-2018

Het ministerie van BZK organiseert in samenwerking met de Vereniging BWT Nederland op 14 november in Nieuwegein en op 28 november in Breda twee bijeenkomsten waarbij de handhavingsmogelijkheden van woninggebonden wet- en regelgeving (Woningwet, Huisvestingswet, Opiumwet etc) zullen worden toegelicht en waar ervaringen met het handhavingsinstrumentarium zullen worden gepresenteerd en gedeeld. De bijeenkomsten zijn van 13:00 uur tot 16:30 uur (inloop vanaf 12:30 uur) en zijn gratis toegankelijk.

Bijeenkomsten Handhavingsinstrumentarium Woningwet. 13 juni Zwolle, 19 juni Weert

13-06-2018

Het ministerie van BZK organiseert in samenwerking met de Vereniging BWT Nederland op 13 juni Zwolle en op juni twee bijeenkomsten waarbij de handhavingsmogelijkheden van woninggebonden wet- en regelgeving (Woningwet, Huisvestingswet, Opiumwet etc) zal worden toegelicht en waar ervaringen met het handhavingsinstrumentarium zullen worden gepresenteerd en gedeeld. De bijeenkomsten zijn van 13:30 uur tot 16:30 uur (inloop vanaf 13:00 uur) en zijn gratis toegankelijk.