Activiteiten

Bijeenkomsten Handhavingsinstrumentarium Woningwet. 14 november Nieuwegein en 28 november Breda

14-11-2018

Het ministerie van BZK organiseert in samenwerking met de Vereniging BWT Nederland op 14 november in Nieuwegein en op 28 november in Breda twee bijeenkomsten waarbij de handhavingsmogelijkheden van woninggebonden wet- en regelgeving (Woningwet, Huisvestingswet, Opiumwet etc) zullen worden toegelicht en waar ervaringen met het handhavingsinstrumentarium zullen worden gepresenteerd en gedeeld. De bijeenkomsten zijn van 13:00 uur tot 16:30 uur (inloop vanaf 12:30 uur) en zijn gratis toegankelijk.

Bijeenkomsten Handhavingsinstrumentarium Woningwet. 13 juni Zwolle, 19 juni Weert

13-06-2018

Het ministerie van BZK organiseert in samenwerking met de Vereniging BWT Nederland op 13 juni Zwolle en op juni twee bijeenkomsten waarbij de handhavingsmogelijkheden van woninggebonden wet- en regelgeving (Woningwet, Huisvestingswet, Opiumwet etc) zal worden toegelicht en waar ervaringen met het handhavingsinstrumentarium zullen worden gepresenteerd en gedeeld. De bijeenkomsten zijn van 13:30 uur tot 16:30 uur (inloop vanaf 13:00 uur) en zijn gratis toegankelijk.