Nieuws januari 2018

Correctieblad op norm voor geotechnisch ontwerp constructies verschenen

29-01-2018

In Correctieblad NEN 9997-1:2016/C2:2017 zijn een aantal correcties gemaakt, is een fout hersteld en zijn formuleringen op diverse waarden aangescherpt.

Bijeenkomst Platform Grote Gemeenten op 8 februari in Almere

10-01-2018

Beste collega’s Hierbij de agenda voor het Platform Grote Gemeenten op 8 februari in Almere. Zoals je in de agenda kunt lezen willen we graag starten met het leren van elkaars beste voorbeelden in procesverbetering van het vergunningenproces. Inschrijven kan hier In Almere hebben we afgelopen jaar onze handen vol gehad aan het in goede banen leiden van de enorm toegenomen bouwproductie. In 2018 willen we een verdere kwaliteitsslag maken inzake de inhoudelijke behandeling en het contact met de klant. Natuurlijk zijn wij daarin al druk bezig om zelf het wiel uit te vinden. We willen hierbij echter graag van ons netwerk gebruik maken. We nodigen jullie daarom uit om de voorbeelden waar je trots op bent, waar je iets voor de aanvragers of juist inhoudelijk goed geregeld hebt met ons te delen. Wij verzamelen alle input en zorgen dat deze 8 februari beschikbaar is om te bespreken en van elkaar te leren.